nu är jag officiellt på JULLOV 2011.

spelade på julavslutningen vid 12, sen stannade jag faktiskt kvar och lyssnade på HELA programmet! sjukt, har jag inte gjort på länge, inte ens österslätt haha :) Det lät väl okej om kören och så, men inte mer än ok, nån låt var väl bättre men det mesta lät väl sådär ärligt talat :)
Nu har jag bakat julkakor/godis med mamma, fått reda på mitt andra IG i matte B och spelat lite fiol. Ska fortsätta med det sistnämda och förstnämda ett tag till, sen blir det tv och dator. haha får ju inte missa FRÅGA OLLE DOKUMENTÄREN ;)
saknar man inte sommaren, bilden är från i somras när jag va själv kvar i medevi och vi hade 3 tropiska nätter i rad och 35+ i SKUGGAN en hel vecka typ.. haha ni ska få se nåt kul lite senare på tal om medevi.. haha

tog tillfället i akt innan när solen tittade fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0