some of my favourite things used to be yours

-
Idag blev en såndär dag då jag var överglad hela dagen, till klockan 12. På kvällen. Eller natten, välj själv. 24.00 slog det över till nån slags kvällsnedstämdhet och här sitter jag alltså. Funderar över nyårslöften jag inte höll och om jag över huvud taget ska ha några nästa år? Vi får väl se. Känner mig besviken och saknar ihjäl mig efter min älskade morfar. Tror jag ska köpa den finaste kransen, de vackraste blommorna och den underbaraste bucket världen skådat, sätta på hans grav, vara kvar i timmar, titta, tänka, fundera. Vad hände? Det har fortfarande inte lagt sig. Jag saknar dej morfar, och jag vet att du finns någonstans där uppe, vet bara inte vart. Vi ses en dag och då kommer inget någonsin sära på oss igen. Love.
Känner att texten spårade lite mot slutet, men det är så mina tankar rör sej nu.. Trevligt ibland, mindre trevligt ibland. Ska i alla fall försöka ta mej förbi och önska morfar gott nytt på lördag. Annars blir vi lissna. Och det vill vi ju inte? Right? Ja ja, nu ska jag spela gitarr, sen lyfta humöret med STEFAN OCH KRISTER. Puss mina lovely ones, och ni andra med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0