the last letter

-
sådär barn, här har ni de bilder som projektet gick ut på att ta, vet inte om ni listat ut vad det var för projekt, men det spelar ingen roll, är nöjd med vissa av bilderna, tex bild 1 och 3. Speciellt håret. Fett.
-
Ja hörrni, jag har haft ont i magen konstant i 3 dagar nu.. Känns sådär om jag ska va ärlig. missade mötet med möss-killen och det kändes väl sådär nu när jag kom på att jag även missat muntligt i engelska A. Men vafan gör det, jag tar igen det. Till våren blir det skärpning, träna, äta nyttigt, sluta med godis? Nja, jag har ju redan tjuvstartat med lite av det, men jag ska fan ta mej i kragen. Skolan ger utbildning, utbildning -> jobb, jobb -> pengar, pengar -> mer pengar och ett hyggligt boende. Testa att räkna på samma sätt UTAN utbildning. Not good.
Ja ja, nattsvammel, som alltid. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0