tredje gången gillt

Känner att jag inte kan va annat än nöjd nu såhär i efterhand. Kompromisser har räddat min jul, härligt!
Dock är något som oroar mig all jävla mat man trycker i sig.. "äh, orkar jag verkligen... ah vafan, skit i det. det är ju gott!" Aa jo men typ så tänker i alla fall jag över jul. Straffet kommer nu, svullen och öm mage och IBSen jublar så det tjoar i hela jävla huset. Shit pommes va skönt med normal kost igen! Ska dessutom börja dra ner på fett nu eftersom det är bra med fettreducerat för IBSen. Ska väl försöka i alla fall. Nu blire en kväll i tvn när jag tvättat bort mitt smink. Imon kommer förhoppningsvis min nya IPod och så beställer vi nya mobben. Fränt. Frächt och Fint. Mina tre F. Hare!
-

tar mig friheten att bjuda på världens snyggaste kille. Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0