en kyss från en främling

jag har bakat idag. En kladdkaka med kladd på. haha, yes, fudgeglasyr hette det. Sjukt gott. Mitt lördagsgodis mitt i veckan. hehe (a) man måste unna sig lite ibland. Ibland.
Nu ska jag i alla fall tvätta håret, räkade lägga det i grytan där fudgen var innan jag hälde det på kakan. Så ja. Jag har kola i håret. Kul.
aja, Lotta kommer hit sen och så ska vi ha det trevligt och så. Imon blir det kanske IKEA med familjen, annars inget. .
Btw. puss på att vi har ett litet äckeldjur som knaprar på listerna och springer i väggarna. har låst in båda katterna i huset så att dom tar musen/råttan (som jag förmodar att det är) innan den når mig! haha
.
lesleys söta voffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0