i've wasted every day

känner mig helt såhär,, konstig idag.
Jag vart ju ute och sprang (faktiskt typ 60% av tiden) / tog en power walk i det fina vädret, men ack. Så fel det kan bli. Usch vad det gör ont i mina lungor och luftvägar. Fy, är den tecken på dålig kondis eller vadå!?
Trodde jag skulle bah drunkna i mig själv där ett tag, kroppen blev plötsligt jävligt tung (överkroppen och armarna) att hålla upp så jag kände för att bara slänga mig i snön som låg längst vägen. Men nej. Jag traskade på och tänkte "ja, det kan väl minska nån kalori eller nåt i alla fall" så jag fortsatte.
Saken är den att även om det känns förjävligt i mina lunogr och det låter som att jag har fetaste jävla rökarhostan så känns det så jävla skönt att äntligen komma igen. Vi trimmar ju kropparna för beach -11. I år ska jag lyckas.
Jag ska va den snyggaste 17åringen på stranden! så det så. Annars är det jag som beställer hem en våtdräkt! haha.!
Nu ska jag i alla fall typ chilla ett tag vid datorn och sen blir det nog sängen igen. Text, text, text. Kul?
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0