welcome to my closet

då jag fått en frågan om min garderob jag har städat idag ska jag visa den lilla skönheten. Spegeldörrar. 2 stycken stora stycken som förflyttas i sidled. Sött.
på högra sidan hänger alla mina skjortor, min kavaj och min unieform. Inget mer. i lådorna ligger t-shirts & linnen i den översta, långarmade & tunna koftor i den mellersta och träningskläder i den understa.
-
bakom vänster dörr hänger alla mina (till viss del) oanvända flickiga klänningar, jeans och skärp.
i lådorna ligger underkläder, tjocka tröjor och tights. i nedersta ligger pyjamasar, tjocka tröjor och lite andra random kläder.
.
thats it. my wardrobe is like this. Skulle dock behöva byta ut lite skit, men det får jag ta när ekonomin tillåter. Alltså inte just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0