2010 i bilder

snackade med F idag. Fan va han ska hålla på hela tin, jag älskar dej vännen! big HEART to you!
Han ville i alla fall se mitt 2010 i bilder så aa, here you go. 2 pics per. month typ :)
.
Januari

såg ut typ såhär och älskadeälskadeälskade mina vänner

satte levern på ett rejelt test när jag och flickorna på bilden "kollade på film" i Djupekås
.
Februari

åkte med 9mu till göteborg


umgicks ett tag med Lesley rätt mkt

mådde som jag mådde inombords och hade klass"dressen" som bas hemma
.
Mars

fotade rätt mycket, intalade mig själv att jag nån gång skulle använda alla bilder jag tar,,,

såg ut såhär, typ hela tiden...
.
April

mina charmiga bröder fylde 13..

jag klippte lugg och körde markerade ögon ett tag
.
Maj

åkte med musikskolan till älskade Bornholm

vi gjorde Show Boat, and loved it!
.
Juni

vi hade musikalfest och jag fick en överaskningsfest i present när jag fyllde 16! ler fortfarande på hur glad jag blev när ni kom ut och sjöng för mig!

det blev alltså sommar och jag kunde äntligen åka till Medevi och släppa alla bekymmer här hemma
.
Juli

årets festmånad, jag var kvar utan familjen i Medevi. But what happends in Medevi stays... aa. inte där hah a;)

spelade med Kåren i årets Östersjöfestival
.
Augusti

vi började bygga altan

började OP10 på vägga, jag säger bara, handen i handsken! fisken i vattnet! trivs bra som fan
.
September

träffade sjukgymnasten typ 3 gånger (fick elektroder i pannan och på ryggen ist för ackupnktur. alltså transkutan nervstimulering ist.) pga min Migrän och en inflammation som var väldigt långdragen och fortfarande känns i min armbåge. Högern.


marcherade knappt alls nåt med kåren pga. armbågen. så jag tog kort ist!
.
Oktober

åkte med kåren till Karlsnäs för att repa. gjorde så gott jag kunde med armen
tränade MINST 2 ggr i veckan med Sofie

var fortfarande BLOND, fast det inte syns på fotot...  åkte med Evanjastumpan till STOCKHOLM! (tror det är rätt månad...)
.
November

fortsatte träna och blev besatt av kropp och träning.

fotade för ett projekt.. yes, haha fint!

färgade håret mörkt... ville ha en ny start, fick väl en, men ja vetifan.. haha saknar mitt långa blonda!
.

åkte med familjen till Gran Canaria!!

är fortfarande träningsfixerad, men har inte kommit iväg till gymmet!? ångest!! jobbar på kropp och självförtroende just nu. Det tar tydligen tid.
.
.
Så, mitt 2010 i bilder. Fint. 2011 ska bli BÄTTRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0