älskar känslan

asså det är verkligen så. Gud va jag älskar känslan av att veta sanningen. Att veta sanningen, men höra någon annan ljuga. "jag var där", fan va skönt det är to have that line om man ska försvara sig. Fy fan!
där emot fattar jag inte vart allt kommer ifrån. Nu har jag tydligen legat med A samtidigt som han var tsm med J för typ 2 år sen!? vem orkar bry sig om vad som hände för två år sen? Det är väl klart jag inte gjorde? asså vafan.. Och vem pallar ljuga ihop nåt om vad som hände, asså släpp det, du/ni vet inte vad som hände här, för ni va inte med.
Att jag skulle ljuga om Fimpen, alltså hittat på honom, är nåt som sårar mig enormt. Lägg av nu va, är du/ni så avundsjuka på mej så ni inte kan låta mej va?
Det känns ju bra, fan va poppis man har blivit, ja, nu på sista tiden
.
Jag vill bara påminna lite om att ju mer ni säger, ju bättre är det. Faktiskt. Då vet jag ju att det finns många som bryr sig om mej.
Jag är starkare än någonsin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0