back to work, but not today

har knappt någon ork kvar alls. Hinner inte äta om dagarna på min apu och känner faktiskt inte någon hunger. I alla fall inte som jag gjorde innan. Haha, är det negativt? nej då, jag är såklart lättad över att slippa känna magen som kurrar och drar ihop sig och gör ont bara för att man inte har ätit precis vad den vill och när den vill. Det är skönt faktiskt! Men å andra sidan behöver vi alla mat. Eller ja, energi! Fan, jag är ju helt utpumpad nu, och det har bara gått 2 dagar på praktiken ännu! Hur ska jag klara 5 veckor? Ja , vi får se!
Har i alla fall haft 2 superbra dagar på min praktikplats. Är på mariegården här i svängsta, det är ett älreboende. Alla tanterna är så söta! Fick vara med om att en man flyttade och när jag kommer tillbaka på fredag (är ledig idag och imon!!!! :D) så bor där en ny. Han skulle tydligen vara väldigt sjuk, så det kommer nog bli svårt till en början.
Jag tycker inte om att se svårt sjuka människor. (men ändå vill jag jobba inom vården...?)
Ja. Nu blev det en jävla massa text, men live with it! :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0