dag 1 då alltså

aha, presentation av mig själv..
.
Då kan jag ju börja med att säga att jag är väldigt dålig på sånthär..
Tjej på 16 bast som har upplevt rätt mycket i sitt liv. Bor i ett ganska stort hus i Swingtown (svängsta). Har 2 yngre bröder, tvillingar, Nils och Gustav. Född och uppvuxen i Karlshamn, eller a, mestadels en bit utanför i Svängsta.  Jag miste min bästa vän, morfar, 2007 och tänder ett ljus en gång i månaden vid hans grav!
Gick först på Möllegårdens skola i svängsta där jag bor. Jag började 7an inne i Karlshamn, på Österslättskolan. Där gick jag 3 underbara år i Musikklass. Nu går jag i 1an på Väggaskolan på Omvårdnadsprogrammet och ska snart (V.3) ut på en 5 veckor lång praktik!  Underbart! Lever mitt liv som vilken tjej som helst. Spelar fiol och trmbon på Karlshamns musikskola, men ev inte länge till på trb. Då det är så sjukt synd att jag inte kommer överens med läraren... Men ja, jag tränar 2 ggr (oftast) i veckan på gym med min fina kompis Sofie!
Varje sommar spenderar jag så mycket som möjligt borta ifrån Karlshamn (fast det är som mysigast då!) på en ort utanför Motala som heter så mycket som Medevi. I love it there!
.
Yes, det var väl det..
.
bild från i somras i Medevi, riktigt stolt över att den är näst intill oredigerad, bara kontrasten som är uppdragen lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0