dag 7 - Min bästa vän

"Bästa vän", ja du. Den enda jag riktigt kan snacka med allt om och verkligen bah kan säga precis hur det är till är min kära sommarvän sen barndomsben André Tilly. Fina fina andré alltså.
Vad ska jag säga? vi har träffats nästan varje sommar sen jag var en pytteliten plutt i vagnen sommaren 1994. Hela livet har jag haft André, men det är först på senare år som jag kan säga att vi verkligen lärt känna varandra på riktigt. Han har verkligen sinne för det där, lyssna - förstå - hjälpa.
Han finns alltid nån stans bak i mitt huvud och jag tänker mycket på honom. Att vi inte snackar så mycket längre. Men vafan. snart sätter jag mig på tåget. Jag behöver this man asså. Han är nog fan min bästa vän. Ja, så får det bli.
.
Dag 7 - Min bästa vän André Tilly.
.
haha asså. En ganska kass bild från första dagen ihop i somras. haha ååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0