Dag 9

10 Saker som ni kanske inte visste om mig
  1. jag har en extrem fobi för sprutor/nålar/kanyler om jag ska agera nåldyna
  2. jag har ett stort intresse för foto, vilket märks mer på sommaren
  3. jag har mer äldre vänner att vända mig till när det krisar i livet
  4. jag spelar fiol, trombon, gitarr, piano, liiiiite bas, blockflöjt(!), althorn
  5. jag vill hellre flytta till stockholm än bo kvar här
  6. jag har lika många vänner (om inte fler) utanför karlshamn som i karlshamn
  7. jag är bättre på att tolka andras känslor än mina egna
  8. jag är sjukt rädd för vad folk ska tycka om mig när jag är tex i skolan, på stan eller på gymmet
  9. jag har stora problem med matte
  10. om jag skulle köpa en hund skulle det vara en kinesisk nakenhund, en boxer, en amstaff eller en amerikansk bulldog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0