nyårslöften och Melanie Safka

.
.
Jag har precis avslutat ett långt, hyfsat givande samtal med R. Känns ändå sådär, men aa, det blir nog bättre med tiden.. Vi snackar dagar för dej som undrar. Jag är jäävulskt trött men tänkte berätta mina nyårslöften så att det blir lättare att hålla och inte misslyckas..
  • sluta äta så mkt skitmat och godis
  • sociallivet ska nå toppen till 2012, annars blir jag fan ledsen asså
  • bli nöjd med vikt, kropp och utseende
  • satsa mer på träningen
  • satsa mer i skolan och på musiken!
.
melanie safka både ovan och nedan
.
Bra musik jag faller för va? nej, nu ska jag sova innan jag somnar stående. eller aa, sittande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0