nytt år

okej, jag vill egentligen inte börja det nya året såhär, men vafan, skiter väl jag i.
2010. vilket konstigt år det har varit för mej asså.
Så många vänner som kommit och gått. Jag har inte bytt vänner, jag försöker vara vän med alla, men jag vetifan.
Jag är inte tjejen som blir bjuden, har aldrig varit heller. But that doesn't make things okey.
Nu är det såhär va, jag firade nyår med familjen. Inte med vänner, som de flesta andra. Nej, jag var inte bjuden. inte förfrågad, inte tänkt in i bilden. Varför? Jo för att jag inte är med i nåt av de gamla "gängen". Eller ja, jag skyller inte på er. Men ändå, man känner sig lite utanför asså. Men aa skit i de, inga namn nämda. Ingen av de jag umgicks med i 9an går samma linje som jag, vi umgås inte längre. Eller ja, jag och dom umgås inte längre, men jag vet att dom gör det, fine, that's ok  with me, jag vill inte på nåt sätt få denna texten att försöka säga att ni inte ska umgås inte alls.. men tänk på alla... Dom jag umgås mest med i op10 är i Kosovo och min Kyckling och de gänget var ute på äventyr på sitt håll.
-
Men tro fan inte att jag är ledsen. Nej du! Fy fan va jag hade det kul ändå. Tradditioner. Aa, visst, jag känner mig lite bortglömd av vänner ibland, men vafan. Igår, nyår med familjen hos mormor. Like the old days. Likör i tårtan, rödvin, SÄLLSKAPSRESAN med familjen i soffan, fet nyårsmiddag, musik, champagne och raketer klockan 12, då 2010 blev 2011.
-
Tro fan inte jag är bitter. Det är ni som missar mig, inte jag som missar er. VIll ni inte behöver ni inte. jag ska börja om nu. 2011 blir mitt år. Så är det bara.
-
Puss

säger bara Linnea på topp. Det är inte jag som missar, det är ni

Kommentarer
Postat av: johanna

linnea ♥ du är fin min vän

förlåt ♥

2011-01-02 @ 21:01:29
URL: http://rackansnajs.blogg.se/
Postat av: Erikaantonsson

Väldigt bra skrivet!

Oh gillar bilden starkt:)

2011-01-04 @ 00:26:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0