skolan med op10

yesyesyes. Skola igen då alltså. Just nu har vi... ehm... Svenska? Ja vi har i alla fall lånat en bok och skriver på våra noveller. Haha, Horungen heter min, uppmuntrande va?
Nej, asså aa.
Efter skolan idag ska jag FINALY tillbaka till mitt älskade gym! ska bli så härligt att få lite energi ur kroppen så jag kanske kan somna i natt? (: Vi får se om jag kanske kan höja mina vikter lite med? Jag har blivit ombedd att lägga ut vad jag tar och mina mått.. hmm. tror inte jag ska lägga ut mina mått pga min kroppssyn. Men aa, jag kan lägga ut vad jag har för vikter i olika maskiner om ni want that ;)
-
Ikväll ska jag spela med kåren igen, first time since 2010, haha låter så längesen, men de e typ nt alls så länge sen ;) Ska spela med gäst dirigent, och SKÄMMAS! usch, så jävla bra är vi faktiskt inte ;)
-
Kommer kanske slänga upp nåt till ikväll, den där listan är ju på dag 3 nu, eller 4? äsch jag vet inte, vi får se ikväll helt enkelt ;)
-

Prag 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0