viofiolin

okej, jag har det bra jag, i alla fall när det kommer till musiken.
Min morfar var en stor person inom sin krets och de flesta i Karlshamn (hålan där jag bor) vet vem han var, min älskade morfar. En stor man med ett ännu större hjärta!
Han har gett mig musiken. Jag brukade spela med honom, han spelade piano, och jag fiol.
Det går inte att få den feelingen med nån annan!
Han är i alla fall en av anledningarna till att jag fortsätter med musiken. En dag vill jag vara duktig, stå på en scen, säga, "morfar älskade den här biten, nästa stycke tillägnar jag honom" men det kommer nog inte hända.
.
Min mor är rätt bra hon med. Hon hjälper mig med fiolen. haha som igår, när jag hade spelat av en sträng haha :)
inget ovanligt för en som lirar gitarr, men det händer knappt aldrig en violinist haha ;)
Speciellt inte amatörer!
bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0