en massa text att läsa en regnig dag

gillar personen som letat upp denna bilden i mitt arkiv idag och kommenterat att mina armar är redigerade, för att jag är mycket tjockare än så i verkligheten. Trevligt! namn? nej inte det nej. Jävla äckligt du!
.
Sitter i mitt rum och lyssnar på captain jack med Billy joel, trevlig låt. Har lyckats ta stick i fingret på mig själv idag, låg på 5,2 vilket är bra (normalt är mellan 5-6) medan Amar låg över med sina 7.2.. haha. Ja i alla fall. Kom hem i hyfsad tid idag med, och lyckades sparka in lilltån rätt i toadörren när jag kommer hem. Just då gjorde det ont, ni vet som när man slår i tårna i nåt hårt, typ ett bord, en stol eller en dörr? ja så kändes det. men när jag ett tag senare satt vid datorn började jag fundera på varför min strumpa var blöt, tittar ner och ja. mina vänner. strumpan var röd och inte längre vit. Jag har alltså lyckats sparka till ett litet jack rättt in i lilltån. Ont gör det med ja. Fint det. inga skor kan jag ha på heller, nej inte det. Skit. men jag är glad, för jag har en trevlig arbetskamrat. Japp.

Kommentarer
Postat av: sara stenros

ta inte åt dig linnea! förstår inte vad för folk som läser din blogg. Folk som vill klanka på dig för att att må bättre själva, tror dom är avensjuka på dig! <3

2011-07-28 @ 22:23:26
URL: http://rockrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0