om allt jag drömde om ändå vore sant

hade en massa roliga regnbilder-idéer när jag gick hem i ösregnet idag, så kom jag på att mamma har kameran 36 mil här ifrån...! inte okej när min kreativitet är på topp. Kom på att jag har den gamla "vanliga" kameran här, men självklart är batteriet så slut det kan bli. Usch jag blir så trött. Skit väder, jävla skit personal på jobbet som klagar på en när man inte hinner med lunch ens. Jävla bitterfittor! är sjukt avis på mamma som har haft solsken och varmt hela dagen. Hoppas på fint väder nu när jag är ledig så att jag kan komma ut och gå lite. Hade varit skönt.
håller på att degas ihjäl. en riktig liten knubbis hehe.
.
Just nu är jag i alla fall lite ledsen och äter därför polly för fulla muggar. tror jag ska lägga bort påsen snart, innan dom tar slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0