some of this and some of that

klockan är 1½ timma efter lunch och jag är suuuupertrött! Smällar man får ta när man är uppe till 4 och måste stiga upp vid 8. Dock var ju förrgår snäppet värre. Lite lätt dyngrak och vaken till 20 i 5. Bra. Dock är inte 20 i 5 så jävla hemskt egentligen, bara när man som jag, vaknar HALV 8 för att telefonen ringer och revelj klockan 8. Ingen höjdare! Men ja, jag har haft det så jävla bra sen jag kom tillbaka, har inga bilder att visa, men tänk er
-grillning vid en brygga-finfina polare-tiden som bara rinner iväg, lika snabbt som alla drycker-roliga historier-solnedgång-musik-efterfest-altanhäng till typ kvart över 4, sen ett tappert försök att ta sig hem, gick på ca 20 minuter.
Fan va jag skriver, men live with it!
typ såhär kul har jag haft hela helgen. fast jag är 2 år äldre än när bilden togs. känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0