söndagsångest

Jag vet att jag borde sova, men jag kan inte. har ont i magen och mår illa. Ångest, det där som stör, en klump i magen och ett konstigt humrö, ja det är nog fan nåt åt det hållet. Det klagas på oss, fast vi jobbar 7 timmar utan rast, gör dubbelt så mycket som vi borde och servar personalen. Fan, jag vill inte jobba.
Mest av allt vill jag inte att tiden ska gå så jävla fort hela tiden! Snart har det gått 4 veckor med jobb, jag åker till medevi, åker hem för att mellanlanda här i 2 dagar innan jag åker till tyskland. Å hur ska jag hinna!?
Dock har jag på något konstigt sätt inte lyckats träffa någon Karlshamnsbo på hela sommarlovet. Sick ju. Hur kan det hända? 3e veckan hemma nu och de enda jag träfft är Amar, Lesley och Richard. 3 av hur många liksom?
Ja. Jag ska sova i alla fall, hoppas nelly skickar paketet imon så jag får nåt att glädjas åt och så hoppas jag att personalen får sej en ordentlig käftsmäll när jag och Amar slutar springa alla jävla ärenden. Japp. Så får det bli.
ja, jag vet att man inte ska ha smycken på sig...
instängd i köket 5 timmar om dagen. Ser det kul ut? svar nej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0