mäijbäey nåat

Igår vart dert spelning med kåren som gällde vid 1.. Jag tappade trycket och var tvungen att sätta mig ner, så jag gick bakom ett tält, (sånt stort där de har lite podier för band som spelar) och satte mig på trottoaren för att försöka få tillbaka trycket.. Självklart blåser det till lite då och jag får 1 veckas regnvatten från tälttaket över mig. Vilket alltså leder till att jag snabbt måste flytta mig.. Trycket gick ner igen och jag blev dyngsur. Bra va?
Det är i alla fall bättre nu. Nu ska jag i alla fall sminka mig, sen ska jag till min farbror och fira att han fyller 46, eller 47, eller vad det nu är :)
kanske inte så stenig trots allt? han hade det bra i alla fall.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0