people changes, and so do I

för exakt ett år sedan, alltså 3 dagar innan midsommar (med idag) så satt jag med en blondering i huvudet. Kändes bra då, lite gulaktig i nyansen, men ändå inte för gult för att se naturligt ut.
I år sitter jag med en ganska mörk färg i håret. "mörk blond" hette den visst, men hade jag tagit samma färg i ett annat märke hade den hetat typ nåt i form med "mellan brun". Japp.
Känns faktiskt hel okej att inte vara blond längre. Även om det skulle va sjukt näjs, bara för några dagar att va sommar fräsch, liksom, bruna ben, riktigt blondt hår (som mitt vart i slutet av förra sommarn) och bah gå runt med beiga, bruna och vita färger. Jävla fräscht, men äh. Jag triovs i mitt bruna hår.
Jag har börjat ett nytt kapitel. Jag har förändrats en hel del nu i 1an, men vad jag vet, är det bara positivt. Faktiskt. Och jag är inte tillräckligt med "svenne" för att inte erkänna det. Jag vet att jag mognat och blivit helt annorlunda mot för ett år sen. Ni kanske inte märker det, men I do, and I have to say, I love it!
.
It's a wrap, Bild på det!
notera vilka extreemt osmickrande bilder jag valt!

Kommentarer
Postat av: Maja!

du är så fin ändå vännen!

2011-06-21 @ 01:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0