spritt språngade galen

vill ni veta nåt kul? klart, jag skriver det även om ni inte skulle vilja.
Jag har shoppat today och asså ärligt talat. Jag är så jävla rea-kåt. haha asså. helt sjukt, så fort det är rea dras jag och alla gamla snåla tanter mot rean för att se om jag hittar nåt. Självklart hittar jag nåt!
Ja, i alla fall. Jag har fortfarande pengar över. Nöjd chey!
Köpte faktiskt en bus, en dricka och en liten sån riessenförpackning med typ 6 st i på ICA sen med. Helt okej.
lite snabb översikt här då alltså.. (storyn bakom nipplecoversen är sjukt rolig haha. Didde och jag kom fram till att man alltid måste ha ett paket hemma ifrall man skulle få för sig att ha tex en baddräkt + shorts. Traumatisk upplevelse lärde oss den läxan.. haha)
baddräkt/korsettaktig body/en "övertröja" - H&M + nipplecovers/jeansshorts - Cubus + nikiniöverdel/nederdel / tjocktröja - Lindex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0