the clothes


De två tröjorna, köpte en svart bustier (stavning?) också, men det är inget märkvärdigt med den liksom, en svart med lite spets från BikBok bara (länken går till en bild på google).
Sen vart det vita låga stumpor, men det vet ni också hur det ser ut va? haha, räknar med det i alla fall.
Nu ska jag (tro det eller ej) gå ner och kolla om tvätten är klar, har nämnligen lärt mig tvätta idag, sen ska jag nog fixa med disken, bara för att jag lärt mig hur diskmaskinen funkar. Stolt är jag nog. Måste nästan vara vuxenpoäng på det va? ;)
.
Btw, så vet jag att jag har en vän som bryr sig om mina sk. studier. Ville vara meddela att jag faksikt fick mvg på svenskan! Förmodar att repotaget vart bra!

Kommentarer
Postat av: JOAKIM FORSBERG

Supersnyggt :)

2011-06-22 @ 15:41:26
URL: http://joakimforsberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0