whar are you doing in the back of the club

jag har plockat ihop kläder för min nästan 3 veckor långa Medevi-semester. haha, känns som att jag har tagit fram hela garderoben, men icke! det ligger lite grejer kvar! Dock känns kläderna lite "höstiga" eller kanske lite "våriga", inte särskilt somrigt att ha med mer tjocktröjor och långbyxor än shorts, byxdressar, klänningar och linnen.. men men, svensk sommar var det ja!
Men nu då? När jag bara ska ta fram alla skjortor och andra hängande tröjor som ska med, så sätter jag mig jälvklart vid datorn, men ska nog snart dra mig. blir nog att kleta in kroppen i en riktigt härlig lotion, igen. Sen tv och så hörs vi nog inatt, om jag inte kan sova. Eller snarare, imon! :)
btw, SÅHÄR (<- länk) mycket liv har jag just nu. haha, satte in det som en bild, ville inte ha ett superlångt onödigt inlägg, nae, för det har jag ju inte redan jobbat ihop? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0