when the stars stop sparkle

Njuter till 100% av det häärliga vädret! så jävla härligt är det, bikiniöverdel och kortkorta shorts är det som gäller! (i hopp om att i alla fall bli liiiiiite mer gyllene i hyn, hah!) Ska gå ut igen så fort jag är färdig med mammas ljudbok som jag håller på att lägga in på hennes IPod. Det blir bra det här.
Ikväll ska jag med familjen till fam. Spencer. Kommer säkert bli mycket mycket bra mycket mycket säkert! (intärn skämt)  Ja, i alla fall, nu ska jag, precis som alla andra solkåta svenskar gå ut och steeka lite till. helt ok.
2009 på bryggan i medevi, gissa vem som har förändrats. både kroppsform och the mind är helt annorlunda. lite kul ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0