det här partyts ljus

det finns en viss charm i bilden jag inte kan förklara. Det bara är så.
.
Jag ska va helt ärlig och erkänna att min dag inte har varit den bästa. Har nog hostat upp lungorna 10 cm närmare munnen och har världens jävla migrän. 3 timmar på ST med kmk gjorde ju klart inte saken bättre. Usch nej. Sova? Ja du det vore skönt, men i mitt huvud rör det sig små tankar fram och tillbaka som gör hela insomningsprocessen bra mycket svårare. Tyvärr.
Jag hoppas med hela mitt hjärta att morgondagen blir bättre. Om inte tror jag nog fan att jag stannar hemma på Torsdag. Så är det. JAg börjar bli lite less på dehära nu. Men ja. Det var ju kul för er att läsa om hur tråkig och hemsk min dag varit va? nej, exakt, skulle inte tro det. Men imorgon är en ny dag, nya krafter och nya förutsättningar att kunna göra den bättre än idag. Slutar vid 11, och det är ju alltid en början? tror jag ska hälsa på hos tanterna på Mariegården med, gammlaframor framför allt.. Vi får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0