did she love you like i used to

just nu varvar jag ner med Håkan, Lasse, Loreen och Plura. Vilket gäng. Borde egentligen sova nu, ska ju upp om några timmar igen. Hemska tanke.
Jag och Lotta har i alla fall bestämt oss för att åka till Köpenhamn på påsklovet. We will :) Kanske får jag med mig mina favorit bröder från annan ort, men det är liksom inte alls säkert, men kul skullere va. Ja. Det var typ det jag skulle säga.
Dagen i övrigt har varit ganske hektisk. vaknade 10, tog en PW i ca 45 minuter, städade rummet, fixade med musik på Ipoden, åkte till Kristiandstad med mor och bröderna, köpte inget själv, men de fick med sig skor. Tjusiga bröder jag får alltså. Riktigt stiliga, ja i alla fall. Ekohallaen som vanligt på väg hem, sen donken i stan, hem, städa färdigt, kola lite snabbt på tv sen sätta sig här då och snacka danmark med lotte. fint.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0