egentligen borde vi inte bry oss

fick sluta 2 lektioner tidigare idag, gött eller vad!? så jävla häärligt kan jag lova!
Ska hoppa in i duschen igen, jävulskt lö på idrotten och så har jag hunnit va ute en liten runda nu sen jag kom hem, så yes. Det får bli så :)
Ska försöka fixa till färgen på huvet i veckan ju, kan inte sluta tjata om det. jag vet
Är rätt stolt ändå, jag har inte plattat hela håret (mer än en gång) på typ hur läänge som helst! och jag menar, hela praktiken var det uppsatt i en liten boll. Har inte gjort ett skit mot mitt hår. Knappt ens fönat det. Så jag hoppas det håller mot min iskalla behandling denna veckan :) puss på det om det inte gört. Men det gör det. eller?
.
visst är det fint? eller inte. om sisådär 3-4 månader. Då, då är det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0