jag ser dig i min dröm varje natt

.
Dagen: LÅNG. tråkig. svartvit. Överraskande.
Hade sovmorgon i morse, sjukt skönt att kunna sova till 8! fett. så skulle man ha det oftare! Skolan vid kvart i 10 till kvart över 3 typ. Där emellan lunch + idrott. Ingen höjdare med sönderstuvade makarowns. Nej, inte min grej alls. Musikskolan till halv 5. Lektion till 5. Gick till Bellevi där mamma väntade på Formvägen hos papegojan och så åkte vi hem. Har tjockat mig så mycket idag så det är inte sant. Blir snålt imorgon ;)
Nu värker mina ben och jag tror jag dör lite halvt. Men i alla fall så vet Lotta Westrin en grej ingen annan vet. Bara vi 2. Skönt. Hoppas. eller nåt sånt! Puss på den kvinnan alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0