longer down the way

sitter och hostar. tänk om jag kunde hosta ut en liten engelskauppsats, eller ett  mvg på vårdprovet ist? nej, just nu är det nog fan hela mag/tarmkanalen som kommer upp ist. ihop med en MASSA bakterier och annat mys.
Skriver lite på min engelska och pluggar lite på min vård/omsorgsläxa. Duktiga jag som var så tidigt ute med svenskan är nu jävulskt sent ute med engelskan. Börjar 2 dagar innan. Med svenskan hade jag redan varit klar en vecka vid det här laget.. Så kan det gå :)
Har fått färg för klippning/färgning av håret med, den 8e :) känns bra, fast är fatiskt lite rädd att det blir kort, jag vill ha det långt ju, mitt har precis kommit (nästan) till den längden jag hade innan jag klippte mig sist, så det skulle vara mardrömmen för mig om det ryker lika mycket igen!
även om denna längden var SJUKT HÄRLIG, då det tog typ 3 minuter att torka håret, vill jag inte had et så kort igen. Det är way to short for me just nu. Nej, långt ska det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0