när jag blir stor ska jag bli vacker

varför är det bara jag som ser skönheten i bilder som denna? har några till pöå datorn, fullkomligt ÄLSKAR!
.
Varför ska jag ta skit när ingen annan behöver det? :)
Å så bra min dag har varit. Prov i vård lektion 1, gick bra, tror jag klarade det helt ok. LÅNG tidig rast.Klassråd i typ 123910724612 timmar, gick väl bra. Kaos som vanligt, lektion 2. Tidig lunch. Fisck sluta efter lunch pga brist på datorer. Helt okej. Gick med S till österslätt, det va väl också kul, träffade R, N, och några till. Mycket trevligt måste jag säga! Åkte hem med buss, fick migrän, har fortfarande, dock inte lika mycket. Suttit framför datorn från typ 2 till nu. Helt okej. Tjockis jag är. Men det skiter jag i. Jag kommer bli fet. Det skiter jag i.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade sett skönheten om de inte var så att tjejen på bilden är för smal för min smak



Gillar din blogg för övrigt! :)

2011-03-30 @ 20:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0