one look and i'm out

har lackat naglarna svarta och plockat fram (efter mycket om och men) en outfit till ikväll. Kameran hänger med! I swear, jag ska försöka fixa lite nya bilder hit, känns lite lame atm ;)
Ska strax sminka mig lite, inte för mycket för att se neutal ut. Bara mascara och eyeliner innan konsert, efter konsert blir det foundation, puder, rouge ON! :)
Yes, nu ska jag bara plocka undan lite, äta en macka (jag har blivit helt besatt av lingongrova, äter ENDAST det brödet. stuck liksom), klä mej ordentligt, knyta slipsen, ta mina nyputsade dojor och sticka.
Klockan 4 har vi konsert. Sjukt bra det låter om oss med. Fantastiskt :) Love it!
Ja i alla fall. Ska förflytta mej härifrån och försöka hitta något annat o göra (kanske lägger upp bilden jag ritade igår med, har inte riktigt bestämt mej ännu ;D)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0