stuck in a moment and now I can't turn back

.
visst älskar vi suddiga mobilkamerabilder? YES WE DO! Nej men det är det enda nya jag har, typ :) Imon kanske det blir nåt nytt, ska nämnligen på stan med finaste Lesley Spencer. Vi är lite som systrar, som flyttat ifrån varandra. Asså vi älskar att umgås, som bara vi kan, verkligen speciellt. Det är verkligen som att komma hem till familjen när man kommer dit. Så mys, och att vi sprang runt och sa att vi va kusiner när vi va små är ju också rätt sött ;)
Ja i alla fall. Dagen alltså. Sjukt seg skoldag faktiskt. svenska, engelska, idrott, människan socialt och kulturellt. Blev i alla fall klar med engelska uppsatsen, det får bli det betyg det blir, jag orkar inte bry mig om den. Ja, sen på idrotten var jag ju med och spelade badminton med min elaka arm. inte okej. sista passet skulle varit film, men nej. inte det. diskuterade WHO ist. sådär kul, men lärorikt.
Spenderat eftermiddagen hos mormor och sovit en stund. skönt. Fick även klinka lite på pianot. som jag längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0