talk to me like lovers do

.
helt sjuuuuuukt vilka minnen alltså. Celiné Dion you made my day! Helt sjukt va jag saknar de dagarna. Sommaren 2009 måste det ha varit, vi spelade och sjäng i kyrkan, jag och Sophia. Hanzzon & Bergholmz. Med z bara för att få till den där fina dansbandskänslan. Å va kul vi hade alltså. Jag saknar det som in i. Attans att det ska ta så lång tid mellan våra somrar ihop. Medevi is the shit. Okej, lite tjatigt för de som aldrig upplevt det, men alla som någon gång varit på medevi, kännt gemenskapen och levt efter konstens alla regler vet vad jag snackar om. Känslan. Oslagbar. Fantastisk.
ursäkta Sophia, bilden är kanske inte så smickrande, men jag känner att den hör ihop med bilden. (notera TUBAN! du som vet vad jag menar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0