the king of hearts

linnea hansson goes egoistic.
Jag har slutat bry mig nu faktiskt. Andra får tycka vadfan som helst om mig, det är jag som ska älska mig själv. Så är det bara. Om det inte passar herrskapet kan det ju lika gärna va. Jag kan inte vara alla till lags och det gör ont i mig att erkänna det, men någon gång måste man komma till den dagen i livet då man inser vafan man håller på med. Som jag idag typ. Varför ska jag kämpa för er när det inte är ömsesidigt.
Samtidigt som en del av mig vill att allt ska bli som innan, vill en annan lite större del av mig bara börja om. Jag har liksom tagit dehär "nya livet" med mjukstart nu, men har bestämt mig för att satsa stenhårt.
Det var det jag ville säga.
.
Idag slutade hala vägga 10 i 11. big like på det! :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0