this thing called love

.
jag funderar mycket när jag inte har något att göra. Fast idag har jag ritat. Hår. Det har jag ritat. Om det blir bra mot slutet kanske jag visar upp det här i blogen :)
I alla fall, jag trivs bättre i ett stökigt rum än i ett rent rum. Vet inte varför, det bara är så. Helst ska hela garderoben ligga på golvet (vilket inte är bra, för till slut har man inga kläder kvar att använda...) och det ska liksom bli såndär organiserad röra. Alla utom jag tappar bort sej direkt, men jag vet EXAKT vart jag har allt. Tills jag städar. Jag älskar oreda. Men inom vissa ramar. Yes. Så är det. Men det betyder ju absolut inte att jag aldrig städar, jag håller det bara inte städat så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0