the day after tomorrow

Sitter just nu och lyssnar på soundtracket till "The day after tomorrow" och jag måste erkänna att jag ryser lite. Fy fan va bra. Alla nyanser. All spänningen i låten. Harmonin. fy fan!

Annars då? jag tror nog fan jag dödar mitt öra snart. Det känns som om ett jävla blodkärl typ ligger på trummhinnan och låter en jävla mass. Typ som när man har vatten i örat och försöker få ut det. Fy fan va obehagligt!
Idag har jag i alla fall varit duktig och lyckats få färdigt mitt arbete om Lungcancer. Jobbigt som fan, men bra blir det :)
för er som inte visste så har jag ju svin ont i min armbåge.. IGEN. känns sådär alltså. Så nu har jag ett litet stöd där :) haha. Stödstrumpa som sofie sa :) Känner att min arm ser ut att ha en gigantisk omkrets, men så är inte fallet. Inte riktigt iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0