when you hold me like that

fy för att vara sjuk alltså, eller ja, sjuk och sjuk.. har ont i halsen, huvet och nacken.. Magen är ju som den är den med, men jag har bestämt mig för att sluta klaga! Ska kanske vara barnvakt på fredag till lilla Majken, söt chey! hur gammal? ja, vad kan det bli, nånstans mellan 8-10 veckor :) Liten bebbe med andra ord.
En annan sak jag bara kan ta upp är att jag inte har några bilder till bloggen. Det är väl kul? att alltid se sommarbilder eller vinter? men jag tycker inte det är nån charm i att ta bilder när det är grått och tråkigt ute, som nu.. Men i alla fall, ska se till att lägga upp nåt nytt om jag någon gång tar bilder vill säga ;)
.

för er som läste mitt inlägg från inatt, så är den här låten ett undantag från min teori angående humör och låtar.. Jag älskar denna, o fy fan för låtar man känner igen sig i. Sen är ju lite Celine Dion aldrig fel?
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0