yesterday-today-tomorrow

jag har köpt dojjor idag. så nu är jag pank igen, ända till jag får min matersättning från skolan, då har jag typ 375 kr när jag betalat 200 till på skorna till mamma. hehe converse. Sjukt att jag äntligen har haffat ett par. Som jag letat efter dessa skönheter liksom! ååh in love!
fick sluta vid typ 12 idag tror jag det var. riktigt jävla skönt kan jag säga! fy fan va jag va nöjd, har dock ändå tillbringat min eftermiddag i stan. På musikskolan närmare bestämt.
Sen var jag och mamma (och några till från kåren) och lyssnade på marinens musikkår som spelade i kyrkan. så bra att jag somnade. toppbetyg! ;)
Nu ska jag i alla fall typ göra ingenting och försöka nå Didde.. hmm. aja. kul har jag haft idag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0