just try to make sense of what little remains

Har haft en minst sagt händelserik dag. Började med att samlas med kåren vid halv 8 på stadsteatern, marschera revelj genom rosenkällan och prästslätten. Där efter vart det fika på musikskolan för att sen ta bussen till Bromölla där vi spelade stående på torget i ca 15 minuter. Sen började marschen. Gick sådär. Gick en bit, sen kunde jag inte andas, blev helt överhettad typ och yr, ofokuserad och så svartnade det för ögonen så jag fick gå ur ledet.
Satt på marken vid ett träd en stund och hade sällskap av en väldigt trevlig kvinna och två lika trevliga och hjälpsamma män! Där efter fick jag åka med nån politiker till vårdcentralen för att göra en koll bara. Sen blev det buss hem igen och äta på rådhuset. Blev en glass på torget och nu är jag här.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0