Maj 27, 2011

dagen är inte en av mina bästa. dåligt humör, huvudvärk, onödig skola och sötsug är inte okej kombo.
Ja, jag försöker så gott jag kan hålla mig ifrån sötsaker, men det är lättare sagt än gjort när man nt har nåt mer än godis in mind.
Aja, tog nyss en snabdusch och ska nog gå ner och plugga lite medicinsk grundkurs (examination på måndag) och aa, dricka ett glas vatten och äta sista ljuvligt goda passionsfrukten. Jag dör. Verkligen ett måste för mig! så jävla gott!
Tittade igenom en massa gamla bilder. förändrats? ja kanske en aning
jaha, och ni som säger att jag är precis som innan, i nian och längre bak.. hur tänker ni då? känner ni mig ens?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0