om jag inte hade dig

visst sitter det aldrig fel med sovmorgon, men idag skulle jag helst vilja ligga kvar i sängen och dra täcket över huvudet. Men nej. icke. 10 över 9 väntar sjukhuset, därefter skola i typ 3 timmar. Fint det... eller inte.
Känns sjukt onödigt, men det är smällar man får ta. Och sjukhuset? Ja alltså. Min frustration över dethär är ju sjuk..
Jag fick ont i höften för FYRA långa veckor sedan, och fick en tid idag. Alltså. Jag har ju redan fått tabletter och har inte ont längre.. Kunde åkt dit samma dag på drop in tiderna och fått tiden då. Men nej. Usch jag är så sur på dom.. Landstinget alltså. Men ja, nu ska jag äta, sen ta bussen till mamma som kör mig dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0