vet ni vad..?

jag gör det varje dag, för att det får mig att känna mig bättre. Jag har gjort det nu, idag, ett långt tag, mer än du kan ana. Jag gjorde det i oktober, november hela jävla december och håller på än idag. Jag bryr mig inte om ifall du inte tror mig det är sant. Det får mig att känna mej så jävla stark och jag kan göra vafan som helst. Men efteråt är det inte lika kul, då är man ingen igen och går tyst tillbaka som om inget har hänt.
Jag har gjort det idag, många gånger. Precis som igår och i förrgår. Det är inget nytt, ingen nybörjare här inte! Jag gör det i skolan, hos vänner, släkt och familj, skiter i om det hörs syns märks eller känns. Jag gör det ändå för det får mig att känna mig lycklig och stark.

Det får mig att bli en bättre person och det vet jag. Jag gör det så mycket jag vill och  nu tror jag att jag ska göra det lite till

gissa på vilken bild jag är lyckligast. syns inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0