wednesday

Skolan idag började med matte NP som gick ganska bra tror jag. efter det vård och förhör på latinska ord + rörelseorganen / skelettet. gick ganska bra, men det var muntligt förhör. en av mina många svagheter i skolan..
Dagen avslutades med lunch och 40 minuet svenska. Imon är jag ledig och det är förjävla härligt alltså.
Nu har jag i alla fall sovit framfr tvn typ en timma, duschat och aa, nu är jag här. Har inte alls något för mig nu, men jag ska ha hit den allra bästa kompisen jag har sen. gissa vem, om ni vill haha :)
Ska i alla fall klä på mig lite mer kläder nu, börjar frysa, men ja.

om lite mer än en månad är jag där igen. Härliga tänke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0