we're getting drunk as fuck

.
känner att jag är extremt trött. trött som ett jävla as. jaha, kul o veta va?
nej men, dagen började med skola, sen blev det att gå till emelia (och johanna) och snacka skit och "plugga" lite. Vart även att kolla in 95ornas musikal som faktiskt var hyfsat bra. Kommer ju alltid älska Show boat som vi gjorde förra året, men faktiskt, över förväntan, med tanke på att jag hört lite från repen förra veckan..
Ja i alla fall. ska ta min tablett och sen gå och lägga mig, fy fan va jag är trött. Japp.
Om jag bara hade kunnat, hade jag skitit i att borsta tänderna, tvätta bort sminket och ta av mina halv fräscha kläder.. men det kan jag inte. tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0