en skadad hand och en klack i taket

Kände någon konstig smärta i min vänstra handled imorse när jag gick till bussen, tänkte "det är säkert ingenting, bara lite kallt".. nu kan jag inte skylla på kylan. har ont som in i helvete och inget jag gör hjälper! varken kyla, värme, zon, eze (stavning? uttalas iiics) eller alvedon/ipren har gjort någon nytta. Ingen som är duktig på att amputera? Isåfall är ni välkommna hem till mej! jaa jaa..
SER VERKLIGEN FRAM EMOT TORSDAG. OJ CAPS LOCK. så. nu så. torsdag = ledig. sjukt näjs.
Imon ser planerna ut som så att det nog blir att sova och träna med mamma. ev hämta ut ett paket från nelly om det skulle vilja hitta till svängsta (skulle behöva de imon..) och på kvällen ska jag på en konsert med en symfoni orkester från danmark med musikskolan. ska bli spännande.. eller nåt sånt. Funderar på att lägga ut fler bilder från Gran Canaria, vill ni det? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0