för all kärlek är väl så, svävar högst upp i det blå

dagen då alltså
  • skola 8-14
  • till gymmet och fixa förlängningen på gymkortet
  • gå till musikskolan och ha lektion 15-15.30
  • tillbaka till skolan och hämta alla grejer
  • till gymmet och köra ett maxpass på underkropp, härligt när benen skakar i omklädningsrummet. då har man varit duktig! :)
  • gå till donken från väggabadet, för att jag kände för det.. några extre kilometer
  • käka en mellan pommes, som kompensation för den långa prommenaden
  • åka med mamma till stadsteatern och spela sextett (åker ju till tyskland nästa torsdag!! :D)
  • övningskör hem från staun ca 20.45
  • kolla sista halvtimmen på house
och nu är jag här.. kul. nja, inte jätte. Trött som ett as, men ändå inte "sov-trött".. känns som att jag saknar nåt..
Försöker peppa mig själv att somna så att jag orkar med nationellt i engelska, omprov i matte b OCH psykologiprov imon.. peppa peppa det går bra.. hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0