jag har velat dö med stil

jag ska börja träna imon med mamma igen, det skrev jag i ett inlägg här nedanför. Det ska bli så sjukt najs mina vänner, och ovänner med för den delen. Jag känner verkligen att jag MÅSTE komma "i form" igen!jag har ett mål och vägen dit kommer att va lång, kantad med gubb och hinder, men jag ska dit!
Jag får dessutom en massa kommentarer här om att jag borde börja för att jag tydligen blivit tjock "igen". Kul. Jag känner nog lite att jag håller med. på ett sätt. jag väger 3 kilo mer än för ett och ett halv år sen, men det är okej va? Å andra sidan är det 2 kg mindre än för 1 år sen. Jag vet inte hur jag ska räkna på det, men jag vet var jag vill ligga med måtten och vikten. Så ja, vi får väl se när vi är nöjda. Det återstår ju att se :)
don't mind the face haha!
.
jag vet inte vad ni tycker, men sist jag kollade så kallades detdär hyfsat "normalbygda" medelkroppsutseendet för tjockt? eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0